SPECS: ipsec-tools.spec - build with llh, strict internal deps - m...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 5 Mar 2004, 18:13:45 CET

On Tue, Mar 02, 2004 at 16:08:37 +0100, Tomasz Wittner wrote:

> Pamiętam.

A ja kiedyś zaczynałem nawet...

> Najlepiej zaczynając od spisania zasad w PLD-doc, np.:
>
> %bcond_with[out] docs - build with/without additional documentation or
> documentation in alternative format (.ps, .pdf, .html, .tex), very often
> generated during build process, demanding additional BR e.g. tetex, ... .

...i takie coś miało być podstawą systemu budowania zerżniętego z
Gentoo, który obiecałem. Ale w międzyczasie weszły nowe bcondy i się
pogubiłem:/

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/