SPECS: ipsec-tools.spec - build with llh, strict internal deps - m...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 5 Mar 2004, 18:24:07 CET

On Friday 05 of March 2004 18:13, Tomasz Pala wrote:
> ...i takie coś miało być podstawą systemu budowania zerżniętego z
> Gentoo, który obiecałem. Ale w międzyczasie weszły nowe bcondy i się
> pogubiłem:/

Ja już dzisiaj miałem commitować pierwsze poprawki na ustandaryzowane bcondy
(na podstawie żętó), ale jak pomyślałem, że pewnie ktoś się przypaprotkuje o
to, że pierw to trza dokumentację do tego zrobić, to mi się odechciało :)