SPECS: ipsec-tools.spec - build with llh, strict internal deps - m...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 5 Mar 2004, 20:19:05 CET

On Fri, Mar 05, 2004 at 06:24:07PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Ja już dzisiaj miałem commitować pierwsze poprawki na ustandaryzowane bcondy
> (na podstawie żętó), ale jak pomyślałem, że pewnie ktoś się przypaprotkuje o
> to, że pierw to trza dokumentację do tego zrobić, to mi się odechciało :)

Wystarczy spisywać co do czego służy.
O rozróżniać rzeczy typu statyczne linkowanie programu (static)
a budowanie statycznych bibliotek (static_libs), albo obsługa kerberosa
w ogóle a wybór konkretnej implementacji.