freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 6 Mar 2004, 02:28:17 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 01:24:11 +0100, Jacek Rzęsista wrote:

> Wiem. Akurat tworzę dokumenty z dużą ilością wstawianych jpg-ów - MS Office
> też najszybciej na tym nie działa (mam porównanie do Durona 1GHz z WinXP)
[...]
> A skąd taki standard tego opóźnienia ???

IETF? Nie wiem, tyle się przyjmuje, tak mnie uczą. A jak dobrze pamiętam
dokumenty, które czytałem przy okazji low latency, to też było coś o
kilkudziesięciu ms.
Zatem pracowałeś na MSO. OK - to teraz mi powiedz, czy MSO ma takie
opóźnienia w rysowaniu głupiego menu? a może Twój OO ich nie ma?
Bo żeby wstawić tego jpega to trzeba kilka razy kliknąć. Jeśli każde
kliknięcie to 0,5s, to wstawienie i pozycjonowanie jednego obrazka w OO
może zająć ponad 10 sekund więcej, niż w MSO. Ponadto nie wiem, czy
miałeś okazję pracować z tabelkami OO - tutaj leży na całej linii. To,
co dłubałem jakieś 3 godziny w OO, w Wordzie zajęłoby mi mniej jak 1.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/