freespace@ep09

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Sob, 6 Mar 2004, 11:03:03 CET

Dnia sob 6. marca 2004 02:28, Tomasz Pala napisał:
[CIACH]
> Zatem pracowałeś na MSO. OK - to teraz mi powiedz, czy MSO ma takie
> opóźnienia w rysowaniu głupiego menu? a może Twój OO ich nie ma?
> Bo żeby wstawić tego jpega to trzeba kilka razy kliknąć. Jeśli każde
> kliknięcie to 0,5s, to wstawienie i pozycjonowanie jednego obrazka w OO
> może zająć ponad 10 sekund więcej, niż w MSO. Ponadto nie wiem, czy
Hmm, wstawienie obrazka to 3 kliknięcia :) Więc licząc Twoje 0.5s na każde
daje to 1.5s (nie wiem czy to faktycznie jest 0.5s, bo nigdy tego nie
mierzyłem ;)). Pozycjonowanie - jak wyłączę pokazywanie zawartości przy
przesuwaniu - to śmiga aż miło. Natomiast pozycjonowanie w MSO działa tak, że
MSO ustawia rysunek niekoniecznie tam, gdzie mu pokażesz - więc tak naprawdę
tracisz duuuuuużo więcej czasu na zabawie z pozycjonowaniem niż w OO gdzie
wystarczą 2-3 ruchy.

> miałeś okazję pracować z tabelkami OO - tutaj leży na całej linii. To,
> co dłubałem jakieś 3 godziny w OO, w Wordzie zajęłoby mi mniej jak 1.
A co do tabelek - to niestety dla mnie OO ma jedną ale dużą wadę - nie potrafi
obsługiwać tabelki z kolumną dłuższą niż jedna strona - tekst wyjeżdża poza
stronę i go nie widać - MSO kulturalnie przenosi taki tekst na następną
stronę. Ale z resztą dotyczącą tabel - to bym nie przesadzał :)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213