freespace@ep09

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 6 Mar 2004, 15:59:14 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 02:06:21PM +0100, Michal Chruszcz wrote:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 06
> March 2004 09:59, Marcin Bohosiewicz typed:

> Albo bredzicie, albo nie wiecie, co to znaczy komfort użytkowania aplikacji.
> OOo ani Mozilla to kobyły, które są najbardziej topornymi programami, z
> jakimi się spotkałem.

Przyzwyczaj się. Przekonanie o "dobrym chodzeniu", "szybkości" itp.
niektórych programów wygłaszane przez ich użytkowników nie porównujących
tej prędkości z niczym innym są powszechne. To od zawsze tak jest, ja
się pogodziłem z tym parę ładnych lat temu, kiedy pewien kolega zarzekał
się, że u niego Fatal Racing chodzi bardzo dobrze. Zaciekawiony
zobaczyłem to u niego i przekonałem się, że "bardzo dobrze" oznaczało
8-10FPS.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --