freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 6 Mar 2004, 18:13:36 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 16:59:30 +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Opcje OO jesli chodzi o pozycjonowanie sa duzo bardziej logiczne i
> przejrzyste niz MSO.

ROTFL Żeby one chociaż działały jak trzeba...

> Te same standardy, ktore podaja > 150ms podaja tez,
> ze interfejs powinien byc jasny bez czytania instrukcji.

O o o! właśnie. OO jakiś schizofrenik robił. Nie chce mi się opisywać
magii, jakiej trzeba było użyć do zrobienia prostej prezentacji.
[Wojtek - może to czytasz i ją masz? Wystaw gdzieś na www ten slajd.]

> O MSO tego
> powiedziec nie mozna. (ja uzywam LaTeXa, ale OO zainstalowalem tacie i
> tez mu bardziej lezy)

Chyba żartujesz. MSO widzę raz na kwartał i rzeczy znajduję szybciej,
niż w OO. Po części zapewne dlatego, że zanim w OO wyrysuje się jedno
menu, to w MSO zdążę przelecieć przez 10.

> Co do predkosci - na 586 nie ruszy XP, ani 2000, wiec nie ma co mowic o
> uzywaniu MSO na tym systemie (98SE w porownaniu z Linuxem/XP mozna
> nazwac najwyzej bardzo kiepskim).

Na i586 to Abiworda z Wordem6 można nazwać co najwyżej bardzo kiepskim.

> Jak potrzebujesz czegos szybkiego to AbiWord. Procz braku edytora rownan
> (ale moze to mozna przez bonobo nadrobic? jest bonobowski wyswietlacz do
> MathMLa chyba) jest bardzo przyjemny i szybki.

Nie rozśmieszaj mnie... Na nowym wine wreszcie zaczął mi PPView i
WordView chodzić (choć ten ostatni na niektórych dokumentach pada). A do
pisania to w końcu zacząłem TeXa się uczyć, bo i tak dokumenty w tej
chwili piszę w vimie a później importuję do OO tylko do ostatecznej
obróbki, żeby nerwicy się nie nabawić.

Pytanie za 100 punktów: czym rysować tabelki? Najlepiej tak jak umie
Word, czyli mam pisaczek i gumkę, którymi mogę dorysowywać podziały
między komórkami i je kasować. Na wyjściu żeby był TeX lub sxw.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/