freespace@ep09

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 6 Mar 2004, 16:59:30 CET

Tomasz Pala wrote:

> Kiedy ostatnio pracowałeś na MSO? Czy nie był to przypadkiem Word6?

Opcje OO jesli chodzi o pozycjonowanie sa duzo bardziej logiczne i
przejrzyste niz MSO. Te same standardy, ktore podaja > 150ms podaja tez,
ze interfejs powinien byc jasny bez czytania instrukcji. O MSO tego
powiedziec nie mozna. (ja uzywam LaTeXa, ale OO zainstalowalem tacie i
tez mu bardziej lezy)
Co do predkosci - na 586 nie ruszy XP, ani 2000, wiec nie ma co mowic o
uzywaniu MSO na tym systemie (98SE w porownaniu z Linuxem/XP mozna
nazwac najwyzej bardzo kiepskim).
Jak potrzebujesz czegos szybkiego to AbiWord. Procz braku edytora rownan
(ale moze to mozna przez bonobo nadrobic? jest bonobowski wyswietlacz do
MathMLa chyba) jest bardzo przyjemny i szybki.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa