freespace@ep09

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 6 Mar 2004, 20:06:20 CET

Andrzej Augustynowicz wrote:

> Co ???
> MSO jest bardzo prosciutki i latwy do opanowania, nie uzywalem
> instrukcji i problemow z nim nie mialem...

Bo ja wiem. Pozycjonowanie rysunkow, tak zeby byly tam gdzie JA chce, a
nie gdzie ON chce, sprawialo mi zawsze klopoty. A nawet jak juz wszystko
ustawie to mogloby sie jeszcze nie psuc jak gdzies dostawie spacje i
dojdzie jedna linijka.
W OO wszystko dla mnie stalo sie jasne. Coz...
OO ma inne wady, takie jak wszystkie procesory tekstu. Nie ma jak stary
dobry LaTeX.

> buehehehehehe
> na p200MMX na plycue TXpro uzywalem i 2000 i XP na 192 ramu i dzialalo
> bardzo ladnie, do tego mso 2000 i bylem zadowolony, czego nie moge
> powiedziec o mozilli i OOo ktore na moim cel. 700 dzialaja kiepsko.

Jestem pod wrazeniem. Na AMD K6-2 400Mhz ze 128MB ramu samo XP chodzi
zbyt wolno dla mnie. O Mozilli nie wspomne, choc nie chodzi ona wolniej
  na tym, niz na 120Mhz, ktore mialem wczesniej :P. (na 496MB jeszcze
sie dalo przetrawic)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa