freespace@ep09

Roman Werpachowski roman w cft.edu.pl
Pon, 8 Mar 2004, 12:04:14 CET

On Mon, 8 Mar 2004, Tomasz Pala wrote:

> Brak wydajnej i zaawansowanej aplikacji biurowej dla Linuksa.

> Możesz też wziąć kompilat z OO.org czy jakiegoś UX.

To w takim razie wywalcie OO z dystrybucji całkowicie. Skoro można wziąć
kompilat... Istnieje kupa innych programów, które można ściągnąć z sieci
w wersji binarnej. Może je wszystkie wywalić?

> Rozmiar takich pakietów jest pomijalny. Podobnie jak pomijalna jest
> liczba systemów <586, na których używa się Mozilli/OO.

Polemizowałbym. Polska nie jest bogatym krajem, dużo ludzi może nadal
używać i586. Np. w szkolnych pracowniach.

Roman Werpachowski

--
Centrum Fizyki Teoretycznej PAN