[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 8 Mar 2004, 15:19:42 CET

On Mon, Mar 08, 2004 at 01:13:28PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Właśnie zauważyłem:
>
> Revision 1.21  2004/02/21 19:06:48  migo
> - removed bogus dependency on tetex-latex
>
> Jednak uważam, że bez latexa (tetex-format-latex, który wymaga
> tetex-latex) program traci jedną ze swoich _głównych_ funkcji,

Bla bla bla. Z powodzeniem da sie go uzywac bez latexa. Sam tak
potrzebowalem i dlatego wywalilem to R:, ktore mnie zdenerwowalo. Ze juz
nie wspomne o mozliwosci korzystania z TeXLive (a tez korzystam).
Nijak latex (a tym bardziej tetex) nie jest wymagany.

> a nie jakiś zbędny feature.

Brak zwiazku z tematem.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --