[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 8 Mar 2004, 19:08:52 CET

On Mon, Mar 08, 2004 at 15:19:42 +0100, Bartek Jakubski wrote:

> Bla bla bla. Z powodzeniem da sie go uzywac bez latexa. Sam tak
> potrzebowalem i dlatego wywalilem to R:, ktore mnie zdenerwowalo. Ze juz

Bla bla bla. A wszystkich demonów można z powodzeniem używać bez
rc-scripts. Sam tam używam i co, mogę wywalić to R:, które mnie
denerwuje przy każdym upgradzie?

> nie wspomne o mozliwosci korzystania z TeXLive (a tez korzystam).

Że już nie wspomnę o innych skryptach startowych (a korzystam).

> Nijak latex (a tym bardziej tetex) nie jest wymagany.

Nijak rc-scripty nie są wymagane.

> Brak zwiazku z tematem.

Zatem obsługa z ntsysv i startowanie wraz z runlevelem też jest
nieistotne.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/