Skąd brać w [ac] libICE-devel libXrender-devel ?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 10 Mar 2004, 17:38:32 CET

On Wednesday 10 of March 2004 17:04, Jakub Bogusz wrote:
(...)

> "Teoretycznie"...

Praktycznie raczej też.
Jak dotąd z rzeczy wymagających XFree86-devel zbudowałem:
SDL
aalib
gd
graphviz
gtk+
heimdal
mplayer
pango
t1lib
tix
tk
Z rzeczy wymagających XF86-devel pośrednio:
gtk+2
gdk-pixbuf
gimp
metacity

Wszystko to budowane _bez_ obecnosci XFree86-devel w systemie.
Jest kilka(nascie) pakietów, które z tego co pozostało z XFree86-devel chcą
tylko -lXinerama.

To tyle jeśli o budowanie chodzi. Poza tym nie zauwazyłem, żeby cos co było
budowane na XFree86 a teraz siłą rzeczy linkuje się z xlibsami - działało
nieprawidłowo (a mam tego trochę).

--
Adam Gorzkiewicz