Skąd brać w [ac] libICE-devel libXrender-devel ?

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 10 Mar 2004, 18:08:04 CET

On Wednesday 10 of March 2004 17:38, Adam Gorzkiewicz wrote:
> On Wednesday 10 of March 2004 17:04, Jakub Bogusz wrote:
> (...)

> Praktycznie raczej też.
> Jak dotąd z rzeczy wymagających XFree86-devel zbudowałem:
> [...]

+ wine

> Wszystko to budowane _bez_ obecnosci XFree86-devel w systemie.
> Jest kilka(nascie) pakietów, które z tego co pozostało z XFree86-devel chcą
> tylko -lXinerama.

jeszce czesc chcialaby wykorzystac cos z DGA, ktroego w xlibsach brak,
ale to tylko w ramach ficzerow a nie requestow.

> To tyle jeśli o budowanie chodzi. Poza tym nie zauwazyłem, żeby cos co było
> budowane na XFree86 a teraz siłą rzeczy linkuje się z xlibsami - działało
> nieprawidłowo (a mam tego trochę).

u mnie tez pieknie dziala.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...