amavis-stats.spec

Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz paszczus w newelski.com
Wto, 9 Mar 2004, 23:30:51 CET

Jan Rekorajski wrote:

>Co do pierwszego to rzeczywiscie moj blad (za luzny regexp dalem), a
>przy zwyklym uruchamianiu nie powinno byc problemu - tzn SOA#1, mam to w
>cronie i nie ma problemow.
>Poza tym czy amavis-stats umie sobie radzic z wieloma plikami naraz?
>
>Janek

To nie ma znaczenia czy radzi sobie z wieloma plikami czy nie, z kazdym
jest to samo.
Ciagle ten sam blad, moze ktos wie jak to naprawic ? A i co do tego
speca to jest jeszcze jeden blad:
w przypadku, gdy chcemy zainstalowac amavis-stats-php to pisze, ze
wymaga to amavis-stats, wiec dajemy
install amavis-stats amavis-stats-php a ten dalej pisze, ze wymaga
amavis-stats i trzeba --nodeps pociagnac.
Moglby to ktos poprawic ? Wsumie patrzac na speca wszystko wyglada
dobrze, ale chyba jednak gdzies jest blad.

Pozdrawiam !