amavis-stats.spec

Śro, 10 Mar 2004, 00:19:23 CET

On Tue, 09 Mar 2004, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz wrote:

> To nie ma znaczenia czy radzi sobie z wieloma plikami czy nie, z kazdym
> jest to samo.

Jesli puscisz amavis-stats na przerotowanym logu (maillog.N) to tak czy
siak sobie nie poradzi - on szuka starych logow doklejajac '.|-costam'
na koncu), co robic przy pierwszym uruchomieniu masz w README (ale to
chyba wiesz). Czy ten blad pojawia sie przy zwyklym uruchamianiu
amavis-stats (np. z crona)? Ja to testowalem na swoich logach i nie
mialem problemu ze znajdowaniem starych logow.

> Ciagle ten sam blad, moze ktos wie jak to naprawic ? A i co do tego
> speca to jest jeszcze jeden blad:
> w przypadku, gdy chcemy zainstalowac amavis-stats-php to pisze, ze
> wymaga to amavis-stats, wiec dajemy
> install amavis-stats amavis-stats-php a ten dalej pisze, ze wymaga
> amavis-stats i trzeba --nodeps pociagnac.
> Moglby to ktos poprawic ? Wsumie patrzac na speca wszystko wyglada
> dobrze, ale chyba jednak gdzies jest blad.

To jest cos albo z poldka albo z rpma :(

Janek