SPEC - xmms-effect-volnorm

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 10 Mar 2004, 07:33:33 CET

On Tue, Mar 09, 2004 at 23:29:16 +0100, Grzegorz Konopko wrote:

> Może da się umieścić w cvs  (po ewentualnych poprawkach) ?

Zrobione.

> URL:		http://volnorm.sourceforge.net

Brak '/' na końcu.

> BuildRequires:	xmms-devel
> BuildRequires:	xmms
> BuildRequires:	glib-devel >= 1.2.6
> BuildRequires:	gtk+-devel

Najlepiej posortować alfabetycznie, wielkie litery przed małymi.

> Pozwala na odtwarzanie kazdego z plików z jednakową głośnością.
>

> %prep

Bez podwójnych odstępów.

> ./configure

%configure nie przechodzi? - tego nie ruszałem.

>        DESTDIR=$RPM_BUILD_ROOT

Jeden tab zamiast 8 spacji.

> mv $RPM_BUILD_ROOT%{_prefix}/local/bin/testload $RPM_BUILD_ROOT%{_bindir}

To by pewnie nie było potrzebne przy %configure.

> rmdir $RPM_BUILD_ROOT%{_prefix}/local/bin $RPM_BUILD_ROOT%{_prefix}/local

To mogłoby być rm -rf, o ile w ogóle potrzebne - też nie ruszałem, bo
nie mam czasu teraz budować pakietu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/