SPEC - xmms-effect-volnorm

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Śro, 10 Mar 2004, 10:40:08 CET

Witam!

On Wed, 10 Mar 2004, Tomasz Pala wrote:

> %configure nie przechodzi? - tego nie ruszałem.

chm ja sprawdzałem i wygląda, że nie - wywala się m.in. na opcji march
chyba. Może to się i da naprawić ale jak na razie zrobiłem tyle że dodałem
do ./configure opcje --prefix=%{_prefix} i przynajmniej od razu wszystko
ląduje w /usr a nie /usr/local

> To by pewnie nie było potrzebne przy %configure.

> To mogłoby być rm -rf, o ile w ogóle potrzebne - też nie ruszałem, bo
> nie mam czasu teraz budować pakietu.

Już ani jedno ani 2 nie jest potrzebne - wyciołem.

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org