amavis-stats.spec

Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz paszczus w newelski.com
Śro, 10 Mar 2004, 09:45:14 CET

Jan Rekorajski wrote:

>Jesli puscisz amavis-stats na przerotowanym logu (maillog.N) to tak czy
>siak sobie nie poradzi - on szuka starych logow doklejajac '.|-costam'
>na koncu), co robic przy pierwszym uruchomieniu masz w README (ale to
>chyba wiesz). Czy ten blad pojawia sie przy zwyklym uruchamianiu
>amavis-stats (np. z crona)? Ja to testowalem na swoich logach i nie
>mialem problemu ze znajdowaniem starych logow.

Ja niestety mam problem, jakos dziwnie to jest u mnie. Mam
/var/log/maillog i /var/mail/info,err,warn
No i za kazdym razem mam ten sam blad przy amavis-stats ... w cronie tez
jest ten sam blad, dostaje 300 maili na roota dziennie :)
Natomiast przy opcji -r mam:

# amavis-stats -r /var/log/maillog
amavis-stats: error: Could not translate Month Mar. (locale problem?)

Any ideas? ;]

---------
To jest cos albo z poldka albo z rpma :(

No raczej, ale z innymi pakietami nie mam takich problemow.

Pozdrawiam.