amavis-stats.spec

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 10 Mar 2004, 18:31:01 CET

On Wed, 10 Mar 2004, [ISO-8859-2] Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz wrote:
> Ja niestety mam problem, jakos dziwnie to jest u mnie. Mam
> /var/log/maillog i /var/mail/info,err,warn
> No i za kazdym razem mam ten sam blad przy amavis-stats ... w cronie tez
> jest ten sam blad, dostaje 300 maili na roota dziennie :)

Masz w tych mailach to co poniżej czy też o niemożności przerotowania
logów? Bo jeżeli to pierwsze to polecam upgrade pliku cron-a.

> Natomiast przy opcji -r mam:
>
> # amavis-stats -r /var/log/maillog
> amavis-stats: error: Could not translate Month Mar. (locale problem?)
>
> Any ideas? ;]

LC_ALL="C" amavis-stats -r /var/log/maillog
Tak samo jak jest w pliku crona. W ten sposób pozbędziesz się problemów z
localami. Co nie zmienia faktu, że to jest błąd...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...