[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 10 Mar 2004, 12:33:26 CET

On Mon, Mar 08, 2004 at 07:12:37PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Ta, jassssne;P
>
> I jeśli do jutra nikt mnie nie przekona, to dodaję tamto R: do kile, a

Jeśli nikt mnie do jutra nie przekona, to znowu wywalę tamto R:.

Ostatnio znowu parę osób podkreślało, że PLD niby jest dla osób, które
wiedzą, co robią. Niech się domyślą, że do korzystania z nakładki na
LaTexA jest potrzebna jakaś dystrybucja tegoż. Dodawanie R:, bo jakaś
ikonka czy funkcja z menu nie zadziała to nie jest akcja skierowana na
świadomych użytkowników. A podstawową funkcję Kile (edycja plików
źródłowych dla LaTeXa) spełnia bardzo dobrze bez rozdmuchanych
zależności.

> wtedy przekonać pozwolę się tylko CDG.

To jakaś licytacja twardogłowości? W takim razie mnie nikt nigdy,
przenigdy do niczego, a zwłaszcza do tego nie przekona. O. :-)

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --