[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 12 Mar 2004, 14:20:32 CET

On Wed, Mar 10, 2004 at 12:33:26 +0100, Bartek Jakubski wrote:

> Jeśli nikt mnie do jutra nie przekona, to znowu wywalę tamto R:.

To będziemy sobie podbijać staty commitów oraz aktywność PLD w CIA;)

> Ostatnio znowu parę osób podkreślało, że PLD niby jest dla osób, które
> wiedzą, co robią.

A także dla osób wygodnych, które używają poldka do instalacji
FUNKCJONALNEGO pakietu, a nie bezzależnościowego slacka.

> Niech się domyślą, że do korzystania z nakładki na
> LaTexA jest potrzebna jakaś dystrybucja tegoż.

A chciałbyś się domyślać, że do korzystania z mc potrzebny jest
ncurses/slang, glib i gpm?

> Dodawanie R:, bo jakaś
> ikonka czy funkcja z menu nie zadziała to nie jest akcja skierowana na

Jakaś - zgoda. Ale w programie stanowiącym edytor LaTeXa to nie jest
'jakaś', a podstawowa.

> świadomych użytkowników. A podstawową funkcję Kile (edycja plików
> źródłowych dla LaTeXa) spełnia bardzo dobrze bez rozdmuchanych
> zależności.

Use --nodeps Luke.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>