useradd -m m.pecio

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 10 Mar 2004, 12:58:56 CET

Mniej wiecej Wed, Mar 10, 2004 at 11:40:36AM +0100, zainteresowany Roman Werpachowski rzekl:

> Kont imie.nazwisko? Dla studentow na uczelni, na przyklad.

a tu to IMHO jest wręcz niewskazane - powinni automatycznie się nauczyć,
że to ograniczenie jest i jakie...

No jakoś wydaje mi się, że ludzie którzy mają mieć shella powinni
zrozumieć, że takie ograniczenie jest i tyle.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%