useradd -m m.pecio

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 10 Mar 2004, 14:27:49 CET

Dnia środa 10 marzec 2004 14:24, Zbyniu Krzystolik napisał:
> Mniej wiecej Wed, Mar 10, 2004 at 01:22:10PM +0100, zainteresowany Roman
Werpachowski rzekl:

> a co jak będzie trzeba zakładać konstanty.galczynski2 ? to już kompletna
> klapa...
> pewnie wszystko zależy od ilości ludzi, dla kilkunastu osób wystarczą
> inicjały "kg", dla większej ilości może być "kgalczyn" lub "k_galczy".
> Jeśli kont dla studentów możesz mieć i kilka tysięcy to moze i to nie
> byc dobrym pomysłem...
[inicjaly][numer indeksu]
AN123456 na przyklad. A aliasy a.nowak i adam.nowak z 'zasada starszenstwa' -
jezeli ktos juz ma to drugiemu nie zaloza i 'wladzy wszystko reszcie g*'
czyli jezeli dwie przychodza to nikt nie dostaje. Plus kazdy moze sobie
wybrac alias. Dosc skuteczny system.
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871