amavis-ng

Śro, 10 Mar 2004, 21:52:53 CET

Czy totalny bajzel w tym pakiecie
(grupa amavis o GID identycznym jak grupa sweep z sophie.spec,
brak konfliktu z amavisd-new, uzywajacym grupy amavis o innym GID,
brak triggerow na usuwanie/dodawanie usera amavis - uzywanego tez w innych
pakietach, odwolanie do nieistniejacej podczas instalacji grupy w %files:
 %attr(750,amavis,sweep) /var/spool/amavis
                  ^^^^^
itp., itd.)
oznacza, ze ten pakiet (jak tez zapewne amavis.spec i amavisd.spec)
kwalifikuje sie jedynie do "cvs rm" i Obsoletes: w FHS ?

Bo ja nie wiem, co autor speca mial na mysli.

  phone (48)(58) 347 14 61