amavis-ng

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 11 Mar 2004, 08:47:19 CET

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Czy totalny bajzel w tym pakiecie
> (grupa amavis o GID identycznym jak grupa sweep z sophie.spec,
> brak konfliktu z amavisd-new, uzywajacym grupy amavis o innym GID,
> brak triggerow na usuwanie/dodawanie usera amavis - uzywanego tez w innych
> pakietach, odwolanie do nieistniejacej podczas instalacji grupy w %files:
>  %attr(750,amavis,sweep) /var/spool/amavis
>                   ^^^^^
> itp., itd.)
> oznacza, ze ten pakiet (jak tez zapewne amavis.spec i amavisd.spec)
> kwalifikuje sie jedynie do "cvs rm" i Obsoletes: w FHS ?

> [...]

Testowałem kilka "pośredników" amavisowych i chyba tylko amavisd-new
jest ok (przynajmniej dla mnie) - reszta ma jakieś braki... Jest też
cały czas rozwijany. (nie wiem jak inne)

BTW. Na liście clamava (może to nie wyrocznia) - "wszyscy"
polecają/używają amavisd-new lub MailScanner.

--
Andrzej Zawadzki