[Ac] Bledy w instalatorze

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 11 Mar 2004, 08:26:22 CET

Marcin Krzyzanowski wrote:

> a nie ma ? u mnie jest.

To napisz jeśli możesz czego jak używasz - bo teraz to już nie wiem jak
to ma działać :-/
Expermintal czy nie?
W experimental nie ma bootdisk_net i instalator (core jak mniemam) nie
chce żadnych dyskietek addonsx.
Natomiast bootdisk_net wywala błąd, że nie ma modułu tg3 - wierzyć mu
czy nie? ;-)

--
Andrzej Zawadzki