[Ac] Bledy w instalatorze

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 11 Mar 2004, 09:21:16 CET

Użytkownik Andrzej Zawadzki napisał:

> To napisz jeśli możesz czego jak używasz - bo teraz to już nie wiem jak
> to ma działać :-/
> Expermintal czy nie?
> W experimental nie ma bootdisk_net i instalator (core jak mniemam) nie
> chce żadnych dyskietek addonsx.
> Natomiast bootdisk_net wywala błąd, że nie ma modułu tg3 - wierzyć mu
> czy nie? ;-)

na experimental 2.4.24 na bank jest, niestety nie pamietam czy w core
czy w addons ktoryms.

bootdisk_core.img pozwala zainstalowac po sieci, wymaga jednak
addons1.img ew. addons2.img

instalowalem z experimental na maszynie z tg3,scsi,cciss, wymagal
najdalej addons2 i wszystko poszło.

Pozdrawiam.
--
Marcin Krzyżanowski