[Ac] Prośb

Pią, 12 Mar 2004, 20:03:09 CET

Tomasz Pala wrote:

> gpm-libs

Bez tego w ogole nie ruszy, wiec nie ma o czym mowic.

> W ten sposób cofniemy się do slacka łupanego. Pierwszy z brzegu
[...]
> A jak zrobi się odstępstwo dla tych 5%, co nie chcą, to będę mógł
> wywalić R: rc-scripts z wszystkich demonów? Przecież z palca je można

IMO mozna o tym pomyslec. I tak wiele nie ma:

[ankry w kufel SPECS]$ grep ^Requires.*rc-scripts sendmail.spec postfix.spec \
> proftpd.spec
[ankry w kufel SPECS]$

Nie upieram sie calkowicie przy braku R:latex. Po prostu nie widzialem _ani
jednego_ merytorycznego argumentu, ze tak powinno byc.
Wybacz, ale powolywanie sie na _nazwe_ programu w kwestii wymagan jest malo
powazne.

Zreszta, po co ja sobie strzepie palce o klawiature, w koncu to nie ja
jestem RM:ac.

  phone (48)(58) 347 14 61