[Ac] Prośb

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 13 Mar 2004, 09:37:57 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 12:59:36AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Nie. To jest dużo pakietów, których nie mam zainstalowanych od lat.

Ale są one w base PLD.

> Nie koniecznie. Zauważyłem co prawda, gdy było to dodane, ale nie
> przeszkadza mi zbytnio. Skoro rpm nie ma suggest, to zadowalam się
> --nodeps.

Coraz częściej przychodzi mi to --nodeps stosować (po prostu akurat przy
kobyle, jaką jest tetex mi się miarka przebrała). Skoro taka polityka...

> To jest konfigurowalne z menu opcji. Możesz tam sobie nawet OOdraw
> wpisać.

A co jest standardowo?

> Ktoś zabrania napisać dokumentu na temat owej polityki? Zaproponuj coś,
> jeśli obecny stan Ci przeszkadza.

Co mi przeszkadza? Chaos mi nie przeszkadza, ale nazywanie go "stosowaną
polityką" już tak.

> Mój zdrowy rozsądek mówi, że pakiet do LaTeXa wymaga LaTeXa.

I wszystkim tak powie. Zdrowy rozsądek też podpowiada, że posiadając
edytor (nawet specjalistyczny do np. C) nie potrzebuję kompilatora, żeby
się nim posługiwać. Zupełnie jak z LaTeXem.

> A jednak się okazuje, że mamy dwa rozbieżne zdrowe rozsądki i żaden nie
> jest w stanie wykazać, że ten drugi jest niezdrowy. Masz inną metodę
> rozwiązania tego niż przez Komitet Do Spraw Ustalania Poziomu Zdrowości
> Zdrowych Rozsądków?

Widzisz, ja wywaliłem to R: to tylko raz - nie bawię się w ping-ponga.
Konflikt jest tylko jako kłótnia tutaj - nie widzę powodów do wzywania
policji.

> Jeśli zaś bezkrytycznie podchodzisz do swojego zdrowego rozsądku, to
> zaznacz krzyżykiem tutaj: [ ] - będę mógł spokojnie zakończyć wątek.

Mówi osoba, która napisała "przekona mnie tylko CDG".
Możemy zakończyć i tak...

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --