[Ac] Prośb

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Mar 2004, 00:59:36 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 00:36:37 +0100, Bartek Jakubski wrote:

> Z czego pewnie większość jest w base.

Nie. To jest dużo pakietów, których nie mam zainstalowanych od lat.

> I dziwna pozycja w menu gqview do manipulacji jpgami?

Nie koniecznie. Zauważyłem co prawda, gdy było to dodane, ale nie
przeszkadza mi zbytnio. Skoro rpm nie ma suggest, to zadowalam się
--nodeps.

> Czy mogę poznać
> powód dla którego gqview nie wymaga gimpa, Electric Eyes, xv i xpainta?
> Jak najbardziej są w menu.

To jest konfigurowalne z menu opcji. Możesz tam sobie nawet OOdraw
wpisać.

> Chętnie poznam jej założenia (zwłaszcza w kontekście wymaganie cdrecorda
> i innych programów przez k3b czy libjpeg-progs przez gqview). Chociaż...
> "polityka stosowana"... najwyraźniej mamy to do czynienia z "polityką
> przez przykłady": "mamy tak zrobione - taka jest polityka". A że
> wewnętrznie niespójna - trudno?

Ktoś zabrania napisać dokumentu na temat owej polityki? Zaproponuj coś,
jeśli obecny stan Ci przeszkadza.

> Stosuję zdrowy rozsądek.

Mój zdrowy rozsądek mówi, że pakiet do LaTeXa wymaga LaTeXa.

> Nie potrzebuję do tego decyzji Samozwańczego
> Bardzo Ważnego i Zasadniczego Ciała Decyzyjno-Wykonawczego Do Spraw
> Ogólnych i Szczegółowych a Zwłaszcza do Zastępowania Zdrowego Rozsądku.

A jednak się okazuje, że mamy dwa rozbieżne zdrowe rozsądki i żaden nie
jest w stanie wykazać, że ten drugi jest niezdrowy. Masz inną metodę
rozwiązania tego niż przez Komitet Do Spraw Ustalania Poziomu Zdrowości
Zdrowych Rozsądków?
Jeśli zaś bezkrytycznie podchodzisz do swojego zdrowego rozsądku, to
zaznacz krzyżykiem tutaj: [ ] - będę mógł spokojnie zakończyć wątek.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/