[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Mar 2004, 10:20:32 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 09:19:20 +0100, Bartek Jakubski wrote:

> No to nie będzie podstawowej dla mnie funkcjonalności.

Będzie, w podpakiecie. Do kile nie widzę podpakietu.

> Ukochany w sensie "jak mi smutno to go sobie przypominam i nie mogę się
> przestać śmiać przez 5 minut".

Ah;P

> Myślałem, że w takie rzeczy się nie bawimy - metapakiety?

Jak nikt inny nie będzie oponował, to czemu nie? Jeden już mamy, nazywa
się perl:

poldek> desc -f perl-5.8.2-5
/usr/share/doc/perl-5.8.2:  AUTHORS.gz, README.gz
poldek> desc -r perl-5.8.2-5
Requires:       perl-base = 1:5.8.2, perl-doc-reference, perl-modules = 1:5.8.2, perldoc
[...]

> Yup.

No, wreszcie ochotnik!

--