[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 13 Mar 2004, 09:19:20 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 01:10:14AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Nie, bo będzie pakiet mc-cośtam.

No to nie będzie podstawowej dla mnie funkcjonalności.

> To czemu nie używasz Slacka?

Ukochany w sensie "jak mi smutno to go sobie przypominam i nie mogę się
przestać śmiać przez 5 minut".

> Na potępienie zasługuje rozpieprzanie czegoś,

Nic nie zostało rozpieprzone.

> co jest używane oraz niekonstruktywna krytyka. Usuwałeś istniejące R:
> to należało zaproponować alternatywne rozwiązanie. Jakie? A choćby:

Zaraz dodam R: gimp do gqview - szukaj alternatywnych rozwiązań zamiast
usunięcia tego R:

> 1. podpakiet kile-toolset_czy_cokolwiek zawierający same R:

Myślałem, że w takie rzeczy się nie bawimy - metapakiety?

> 2. %post z echo "jak chcesz ... to zainstaluj tetex-format-latex"

To jest niezłe. Pewnie w k3b też tak zrobię.

> 3. zaimplementuj Suggest w rpmie.

Yup.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --