2.4 i iptables

Sob, 13 Mar 2004, 13:07:43 CET

Marcin =?iso-8859-2?Q?Doli=F1ski?= wrote:

> Zrobisz support to będzie. To Ty chcesz 2.4 a nie ja. SOD#1

Wiesz, to nie chodzi o to, zeby bylo konkretnie 2.4.

Ale zeby nie wywalac czegos, co ma wieksza funkcjonalnosc od zastepnika.
A co najmniej poczekac na spelnienie wszystkich zaleznosci.

Inaczej pewnie polowa ludzi tu obecnych oleje dalsza prace nad PLD w twoim
wydaniu.
O to ci chodzi?

  phone (48)(58) 347 14 61