2.4 i iptables

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 13 Mar 2004, 10:30:31 CET

On Sat, 13 Mar 2004, Tomasz Pala wrote:

> Ja jestem RM-em, żeby prace koordynować, tagować co trzeba itp? Nie
> rozśmieszaj mnie. Jest tyle innych distro, że na prawdę mogę to sobie
> spokojnie odpuścić.

To sobie odpusc, i nie zawracaj dupy ...

> Jeśli Ac nie będzie supportowało 2.4 to od razu mi powiedzcie - nie będę
> się pchał w PLD na serwerach.

Nie pchaj, kto Ci cokolwiek kaze ....

Nie lubiacy nastawionych roszczeniowo ...
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}