2.4 i iptables

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 14 Mar 2004, 00:14:51 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 15:19:15 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wytyczna brzmi: obmyśleć sposób supportowania także 2.4 na jednym builderze
> wraz z 2.6.

Jakub już to opisał.

> Jako, że jest już kernel24.spec to pewnie iptables24.spec i co
> tam innego jest by się przydało.

> To już nie wytyczna tylko zwalanie roboty na kogoś innego.

Całość 'roboty' to jak widać na załączonym obrazku kilka minut. Znacznie
więcej czasu zajęło zdiagnozowanie zwalonego budowania (następnym razem
pluto sprawdź, czy pakiet się buduje). Tak czy inaczej nadal RM nie
zaakceptował podanego rozwiązania, więc oficjalna wytyczna dla Ac nie
istnieje.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/