2.4 i iptables

Sob, 13 Mar 2004, 15:19:15 CET

Dnia Saturday 13 of March 2004 11:46, Tomasz Pala napisał:

> [...]
>
> Chyba bardzo nieuważnie czytasz. Od tego jest RM i jego zasranym
> obowiązkiem jest, żeby przedstawić _wytyczne_ do takich działań, jak
> supportowany kernel.
Wytyczna brzmi: obmyśleć sposób supportowania także 2.4 na jednym builderze
wraz z 2.6. Jako, że jest już kernel24.spec to pewnie iptables24.spec i co
tam innego jest by się przydało.

> Czy ja gdzieś każę mu speca klepać? Już
> wielokrotnie pisałem - działające wersje są, trzeba je tylko puścić na
> buildery. I od RM-a oczekuję, że powie 'skopiować xxx do yyy24' albo
> 'otagować tak-i-tak'.
To już nie wytyczna tylko zwalanie roboty na kogoś innego.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux