pentium3.rpm ??

Michał Kuratczyk kura w ziew.org
Pon, 15 Mar 2004, 11:06:49 CET

Dnia pon 15. marca 2004 10:48, Paweł Sikora napisał:
> rpm, wykrywa architekture w kolejnosci ze tak powiem,
> od najbardziej do najmniej zaawansowanej technologicznie.
[...]
> jednakoz P4 nie powinno sie lapac na test PIII (family:6, model: 7..11).
> pokaz mi /proc/cpuinfo.
Czegoś nie rozumiem - znaczy pentium3 jest bardziej zaawansowane niż i686,
ale PIV powinno być wykrywane jako i686?

U mnie pakiety budują się jako pentium3, a procesor mam taki:
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 9
model name      : Intel(R) Pentium(R) M processor 1400MHz
stepping        : 5
cpu MHz         : 1399.213
cache size      : 1024 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 2
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov
pat clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 tm pbe tm2 est
bogomips        : 2777.08

Mam się cieszyć czy martwić?

--
Michał Kuratczyk