pentium3.rpm ??

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 15 Mar 2004, 11:37:43 CET

On Monday 15 of March 2004 11:06, Michał Kuratczyk wrote:

> [...]
>
> Czegoś nie rozumiem - znaczy pentium3 jest bardziej zaawansowane niż i686,
> ale PIV powinno być wykrywane jako i686?
>
> U mnie pakiety budują się jako pentium3, a procesor mam taki:
> processor       : 0
> vendor_id       : GenuineIntel
> cpu family      : 6
> model           : 9
> model name      : Intel(R) Pentium(R) M processor 1400MHz
> stepping        : 5

http://www.intel.com/design/mobile/datashts/29834006.pdf
na stronie 20 jest napisane wyraznie: P4 mobile, to family 6, model 0Bh.
natomiast tu: ftp://download.intel.com/design/Xeon/applnots/24161825.pdf
na stronie tez 20 jest napisane: family 6, model 9: pentium M z rodziny PIII.

podejrzewam, ze bede musial poprawic detekcje, o rozpoznawanie tzw.
extended family/model, bo twoj procek chyba jednak podpada pod strone 21,
family 0Fh, model 1..2.

> wp              : yes
> flags           : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 apic sep mtrr pge mca
>                   cmov pat clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 tm pbe tm2 est
                                                           ^^^^
sse2 jednak swiadczy o rodzinie P4.

> Mam się cieszyć czy martwić?

nie wiem ;)

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...