pentium3.rpm ??

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 15 Mar 2004, 12:09:17 CET

Paweł Sikora wrote:

>                                                            ^^^^
> sse2 jednak swiadczy o rodzinie P4.

Mam takiego w notebooku i było niby, że to chyba pierwszy mobilny P4.
Więc chyba P4.
Czy w takim razie można się spodziewać linii pentium4.rpm?
Bo jak rozumię gradacja jest.

i686
pentium3
pentium4

tak?

BTW: Czy w momencie dużej zabawy z javą opłacalne jest na serwerze z
prockami: wynik cpuid

Vendor ID: "GenuineIntel"; CPUID level 2

Intel-specific functions:
Version 00000f27:
Type 0 - Original OEM
Family 15 - Pentium 4
Extended family 0
Model 2 -
Stepping 7
Reserved 0

Brand index: 11 [not in table]
Extended brand string: "                  Intel(R) Xeon(TM) CPU 2.40GHz"
CLFLUSH instruction cache line size: 8
Initial APIC ID: 7
Hyper threading siblings: 2

Warto jest przekompilować dystrybucyjny kernel na arch P4 czy to raczej
nic nie przyspieszy?

--
Andrzej Zawadzki