pwlib

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 16 Mar 2004, 15:15:02 CET

W liście z wto, 16-03-2004, godz. 15:12 +0100, Jakub Bogusz napisał:

> A może tak załatać dziury (CAN-2004-0097)?
> Zdaje się że wersja 1.6.0 bez tych błędów jeszcze nie wyszła
> (przynajmniej nigdzie nie widzę), łaty do 1.5.x są np. w Mandrake.

http://www.gnomemeeting.org/index.php?rub=5&path=sources/sources

Tu jest komplecik działający z najnowszym gnomemeeting - w sumie to na
DEVEL jest jakiś późnijeszy snap jeszcze. Ale nie bawiłem się tymi
paczkami jeszcze, ostatnio mam zbyt mało czasu :(

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous