SPECS (DEVEL): gstreamer-plugins.spec - moved all plugins without ...

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 17 Mar 2004, 01:50:46 CET

On Tue, Mar 16, 2004 at 11:22:43PM +0100, grzegol wrote:
> Author: grzegol                      Date: Tue Mar 16 22:22:43 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: DEVEL
> ---- Log message:
> - moved all plugins without external deps to main subpackage
[...]
> - rel. 0.2
>
> ---- Files affected:
> SPECS:
>    gstreamer-plugins.spec (1.65.2.25 -> 1.65.2.26)
>
> ---- Diffs:
[...]
> +Obsoletes:	gstreamer-asf
> [...]

nie do końca jestem przekonany do tej zmiany.

gstreamer zawsze był robiony z myślą o systemach embedded i taki
szczegółowy podział jest, o ile dobrze pamiętam, także w oryginalnym
spec-u.

ponadto, fakt że być może, niektóre pluginy w przyszłości będą wymagały
dodatkowych bibliotek i wtedy cofać te zmiany?

inna kwestia. część pluginów potencjalnie zależy od siebie... np.: czy
gstreamer-vcd nie zależy od gstreamer-mpeg? wtedy włączenie vcd do
głównego pakietu (lub wydzielanie gstreamer-mpeg) sensu chyba nie ma...

dziwi mnie także, fakt, że np.: gstreamer-matroska nie wymaga bibliotek
od matroski. podobnie z quicktime-em (1 w nocy i nie mam sił nad tym
myśleć...)

    wrobell <wrobell w ite.pl>