SPECS (DEVEL): gstreamer-plugins.spec - moved all plugins without ...

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 17 Mar 2004, 13:50:54 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 01:50 +0100, wrobell napisał:

> nie do końca jestem przekonany do tej zmiany.
>
> gstreamer zawsze był robiony z myślą o systemach embedded i taki
> szczegółowy podział jest, o ile dobrze pamiętam, także w oryginalnym
> spec-u.
W oryginalnym specu jest jeszcze mniej podpakietów. W głównym pakiecie
oprócz pluginów bez zewnętrznych zależności jest jeszcze sporo z
zależnościami. IMHO nie ma sensu trzymania tak wielu podpakietów, każdy
po kilkanaście kB.

> ponadto, fakt że być może, niektóre pluginy w przyszłości będą wymagały
> dodatkowych bibliotek i wtedy cofać te zmiany?
Raczej dużo takich przypadków nie będzie. A jak już się zdarzy to się
daną wtyczkę wydzieli.

> inna kwestia. część pluginów potencjalnie zależy od siebie... np.: czy
> gstreamer-vcd nie zależy od gstreamer-mpeg? wtedy włączenie vcd do
> głównego pakietu (lub wydzielanie gstreamer-mpeg) sensu chyba nie ma...
A jak sprawdzić czy dany plugin nie zależy od innego? Bo zlinkowane to
chyba żadne nie są ze sobą.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>