SPECS: mozilla.spec - rel. 3, epoch 6 to run away from broken mozi...

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 17 Mar 2004, 13:33:44 CET

On Wed, Mar 17, 2004 at 01:31:08PM +0100, wrobell wrote:

> nie powinno dojść do takiej sytuacji. nest jest poletkiem doświadczalnym
> całej dystrybucji a nie jednej osoby, która chce sobie coś sprawdzić.

> cokolwiek: j.w. chyba, że się coś nagle zmieniło. wtedy bym prosił
> o informacje gdzie i kiedy te ,,nowe'' zasady zostały opublikowane.
i żeby nie było niejasności. w mojej opinii mozilla 1.7a nie powinna pojsc
na buildery nestowe. ktos to wrzucil (moze automatyka, o tym rozmawiam
z arkiem juz prywatnie) i nie przetestowal - nie wnikam kto, po prostu
naprawiam ten burdel. jesli uwazasz, ze niepotrzebnie, to prosze o odpowiedz
na moj dzisiejszy list na pld-discuss.

    wrobell <wrobell w ite.pl>