SPECS: mozilla.spec - rel. 3, epoch 6 to run away from broken mozi...

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Śro, 17 Mar 2004, 13:49:24 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 13:01, wrobell pisze:
> zaraz zaraz. to co proponujesz to się nazywa _mrożenie_. mrożenia miało
> nie być i o ile pamiętam to ac powinno być na branch-u. imho, już od dawna,
> więc nie odkręcaj kota ogonem.
Krew mnie zalewa jak to czytam. Mrożenia miało nie być w przypadku
Ac-NEST mmazura. Ja robię Ac, nie Ac-NEST. Mrożenie będzie, ograniczone
do możliwie krótkiego czasu. Na HEAD powinny być rzeczy stabilne lub
przynajmniej nadające się do użytku. Wszelkie eksperymenty należy robić
na innych branczach. Takie jest moje zdanie. Oczywiście może jest
podważyć CDG. Chętni do złożenia wniosku?

P.S.
Tnijcie tekst!!