SPECS: mozilla.spec - rel. 3, epoch 6 to run away from broken mozi...

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 17 Mar 2004, 13:57:13 CET

On Wed, Mar 17, 2004 at 01:49:24PM +0100, Marcin Doliński wrote:
> Krew mnie zalewa jak to czytam. Mrożenia miało nie być w przypadku
> Ac-NEST mmazura. Ja robię Ac, nie Ac-NEST. Mrożenie będzie, ograniczone
                                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> do możliwie krótkiego czasu. Na HEAD powinny być rzeczy stabilne lub
> przynajmniej nadające się do użytku.

Po prostu Ci nie wierzę. Nie mam ku temu podstaw. Pamiętasz co się działo
w przypadku Ra? Jeśli nie, to spójrz do archiwum list.

Sorry, ale to są ,,do możliwie krótkiego czasu'' to tylko pobożne życzenia
nie poparte ani doświadczeniem ani jakimkolwiek planem.

Chciałbym Ci także przypomnieć, że niektórzy myśleli wydać Ac na początku
lipca. I żeby nie było niedomówień: lipca 2003 roku.

    wrobell <wrobell w ite.pl>