SPECS (DEVEL): gstreamer-plugins.spec - moved all plugins without ...

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 17 Mar 2004, 17:46:59 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 14:01 +0100, wrobell napisał:

> linkowane nie są. to jest gdzieś zaszyte w pluginach o ile pamiętam.
> i ewentualnie spider gstreamer-a na tej podstawie próbuje załadować
> odpowiednie pluginy. w przypadku vcd proponuję zostawić wtyczkę
> w podpakiecie bo raczej na pewno pociągnie za sobą gstreamer-mpeg...
OK. Zrobię to dzisiaj wieczorem.

PS. Sorry że tak późno, ale poczta coś mi nawala i listy dostaję z
kilkugodzinnym opóźnieniem.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>