SPECS (DEVEL): gstreamer-plugins.spec - moved all plugins without ...

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 17 Mar 2004, 14:01:04 CET

On Wed, Mar 17, 2004 at 01:50:54PM +0100, Grzegorz Goławski wrote:

> W oryginalnym specu jest jeszcze mniej podpakietów. W głównym pakiecie
> oprócz pluginów bez zewnętrznych zależności jest jeszcze sporo z
> zależnościami. IMHO nie ma sensu trzymania tak wielu podpakietów, każdy
> po kilkanaście kB.
hmm... widocznie się już coś zmieniło :-))

> Raczej dużo takich przypadków nie będzie. A jak już się zdarzy to się
> daną wtyczkę wydzieli.
ok.

> A jak sprawdzić czy dany plugin nie zależy od innego? Bo zlinkowane to
> chyba żadne nie są ze sobą.
linkowane nie są. to jest gdzieś zaszyte w pluginach o ile pamiętam.
i ewentualnie spider gstreamer-a na tej podstawie próbuje załadować
odpowiednie pluginy. w przypadku vcd proponuję zostawić wtyczkę
w podpakiecie bo raczej na pewno pociągnie za sobą gstreamer-mpeg...

    wrobell <wrobell w ite.pl>