SPECS: apache.spec - rel1 for rebuild with new openldap

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Sob, 20 Mar 2004, 15:22:39 CET

> ja używam, ale 1.3 mam z własnego speca z inną nazwą binarki.
> Bardzo jednak bym chciał miec możliwość używania dystrybucyjnego
> apache 1.3 i 2.0 jednoczenie na tej samej maszynie.

Ja z kolei kiedyś miałem na jednej maszynie Ac i Ra (tego drugiego w
chroocie) i na każdym sshd na innym porcie. /etc/rc.d/init.d/sshd stop
na którymkolwiek systemie zabijało oba.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |