SPECS: apache.spec - rel1 for rebuild with new openldap

Sob, 20 Mar 2004, 15:31:13 CET

Dnia Saturday 20 of March 2004 15:22, Paweł Sakowski napisał:
> Ja z kolei kiedyś miałem na jednej maszynie Ac i Ra (tego drugiego w
> chroocie) i na każdym sshd na innym porcie. /etc/rc.d/init.d/sshd stop
> na którymkolwiek systemie zabijało oba.
To jest obsługiwane w odpowiednio nowych rc-scriptsach (popatrz w changeloga).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux